Keramická dílna MUŠLE

Keramická dílna MUŠLE

Mušle, krásné a nevyčerpatelné téma s mnoha významy.

Jak ho pojmete vy? Lektorka vás inspiruje a provede celou tvorbou. Možná na vás bude náročná, ale věříme, že nakonec budete spokojeni s tvorbou i s výsledkem.

Těšíme se na všechny originální mušle, které se zrodí v dílně!

8.2. modelujeme, 1.3. glazujeme.

Základní informace

  • Kód

    157217

  • Název

    Keramická dílna MUŠLE

  • Termín konání

    08.02.2026 14:00 – 18:00, 01.03.2026 15:00 – 17:00

  • Místo konání

    DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

  • Hlavní vedoucí

    Magdalena Votrubová

  • Věková skupina

    12–99 let

  • Sraz účastníků

    keramická dílna

  • V ceně zahrnuto

    materiál, dvě lekce a dva výpaly


Účast na akci

900 Kč


Přihlásit online Zpět

Galerie

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.