Elektroworkshop - samořídící autíčko

Elektroworkshop - samořídící autíčko

Baví tě technika? Chceš si něco sám vyrobit?

Přijď na workshop pořádaný na Klinice techniků a postav si vlastní autíčko, které rozpozná černou čáru a samo po ní jezdí!

Naučíš se:


  • jak fungují senzory a jak je správně použít,

  • jak propojit motorky s elektronikou,

  • jak vše oživit a uvést do pohybu.


Odneseš si nejen hotový model, ale hlavně nové znalosti a dovednosti ze světa techniky.

Základní informace

  • Kód

    157401

  • Název

    Elektroworkshop - samořídící autíčko

  • Termín konání

    14.11.2025 15:00 – 18:00

  • Místo konání

    Klinika techniků - Praha 3, Jeseniova 786

  • Hlavní vedoucí

    Miroš Houser

  • Věková skupina

    10–18 let


Účast na akci

350 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.