Zpívání na Hasičárně

Zpívání na Hasičárně

Říká se, že zpěv je klíč k radosti. Přijďte si společně zazpívat na Hasičárnu – nezáleží na tom, jestli máte zkušenosti nebo ne. Pod odborným vedením se naučíte používat svůj hlas a společně si zazpíváme oblíbené populární písně, bez tlaku na dokonalost.

Na akci není nutné se předem hlásit – jednoduše přijďte, přihlaste se na recepci a na místě zaplaťte 50 Kč za vstup.

Základní informace

  • Kód

    457044

  • Název

    Zpívání na Hasičárně

  • Termín konání

    10.11.2025 18:00 – 19:30, 24.11.2025 18:00 – 19:30, 01.12.2025 18:00 – 19:30, 08.12.2025 18:00 – 19:30

  • Místo konání

    Hasičárna - K Lučinám 2591/23, Praha 3

  • Hlavní vedoucí

    Kateřina Jarošová

  • Věková skupina

    15–99 let


Účast na akci

50 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.