Nerf Lab: vytuň si nerfku

Nerf Lab: vytuň si nerfku

Přijď si nejen zastřílet, ale taky se naučit, jak svou nerfku pořádně vytunit. Na workshopu dostaneš vlastní blaster, naučíš se vyměnit pružinu a zlepšíš si dostřel. A co je nejlepší? Nerfka ti zůstane! Po práci si půjdeme zastřílet ven – čeká tě den plný akce. Těšíme se na tebe! Munici a ochranné brýle zajistíme.
Popis obrázku

Základní informace

  • Kód

    147413

  • Název

    Nerf Lab: vytuň si nerfku

  • Termín konání

    23.06.2025 15:00 – 18:00

  • Místo konání

    Klinika techniků - Praha 3, Jeseniova 786

  • Hlavní vedoucí

    Martin Váňa

  • Věková skupina

    10–18 let

  • V ceně zahrnuto

    Nerf pistole Raptor, materiál na úpravu, náboje


Účast na akci + nerf pistole Raptor

750 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.