Sportovní den dětí na Žižkově

Sportovní den dětí na Žižkově

Ulita se tentokrát přesune do sportovního areálu na Pražačce, a rozhodně to bude stát za to!
V rámci Sportovního dětského dne na Žižkově, zažijete společně s námi spousty zábavy, vyzkoušíte si tradiční i netradiční sporty a můžete si také zasoutěžit.
A na co se můžete těšit přímo u našeho stánku?
Informační stánek Ulity, seznam kroužků na nový školní rok, parkurová překážková dráha, bumperbally a mnoho dalšího...
Doražte na Pražačku se školou, sami nebo rovnou s celou rodinou.
Těšíme se na Vás !!!

Základní informace

  • Kód

    147904

  • Název

    Sportovní den dětí na Žižkově

  • Termín konání

    03.06.2025 09:00 – 17:00

  • Místo konání

    Program v Praze a okolí

  • Hlavní vedoucí

    Eva Šiftancová


Akce je ZDARMA

0 Kč


Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.