Street dance Mini 1

Miluješ energické pohyby a hudbu? Street dance je skvělý způsob, jak se seznámit se základními tanečními styly, jako je hip hop nebo breakdance, zábavnou a hravou formou. V lekcích se naučíme jednoduché kroky, rytmické pohyby a základní triky, které pomáhají rozvíjet koordinaci, sílu a kreativitu. Tancujeme, hrajeme si a přitom si užíváme spoustu legrace!

Sraz je vždy u malého sálu v budově F.

Základní informace

Kód

152109

Název

Street dance Mini 1

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Anna Vosátková

Věková skupina

5–8 let

Vybavení na akci

pohodlné oblečení, tenisky, pití

Jiná ujednání

Klub. Jen školáci.

Datum zahájení

16.09.2025

Datum ukončení

09.06.2026

Dny konání

ÚT 15:00–16:00

Volná místa

Volno


1.pololetí

1 300 Kč

2.pololetí

1 300 Kč

Rok

2 300 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.