Letem Světem

Vydej se s námi Letem světem!
Společně “procestujeme” různé kouty naší planety, poznáme zajímavá místa a tradice, připravíme a ochutnáme typická jídla, naučíme se písničky i tance a zahrajeme si hry z celého světa. Čeká nás spousta zábavy, tvoření a dobrodružství. Každá hodina bude jako malý výlet – přijď s námi objevovat svět bez kufrů a pasu!

Kroužek lze spojit s projektem Na kroužky s Ulitou!

Základní informace

Kód

151712

Název

Letem Světem

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Šárka Rückerová

Věková skupina

5–7 let

Jiná ujednání

Klub, pouze školáci.

Datum zahájení

17.09.2025

Datum ukončení

10.06.2026

Dny konání

ST 15:45–16:45

Volná místa

Volno


1. pololetí

1 500 Kč

2. pololetí

1 500 Kč

Rok

2 600 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.