Vitráže Tiffani

Chcete si vyzkoušet práci s barevným sklem? V kroužku vitráží vás naučíme techniku Tiffany, díky které si můžete vytvořit vlastní dekoraci, svícen nebo třeba stínítko. Začátečníky provedeme jednotlivými kroky, pokročilejší si mohou přinést i vlastní návrhy. Materiál na menší výtvory je v ceně kurzu, u větších projektů si potřebný materiál přinesete sami. Přidejte se k nám.

Lekce probíhá 1x za 14 dní.

Základní informace

Kód

154501

Název

Vitráže Tiffani

Místo konání

Klinika techniků - Praha 3, Jeseniova 786

Hlavní vedoucí

Eva Valušiaková

Věková skupina

16–99 let

Jiná ujednání

přednostní přihlášení pro stávající účastníky do 18.5.

Datum zahájení

17.09.2025

Datum ukončení

10.06.2026

Dny konání

ST 16:30–20:00

Volná místa

Přijímáme náhradníky


1.pololetí

3 200 Kč

2.pololetí

3 200 Kč

Rok

5 600 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.