Latinsko-americké tance

Pokud tě láká energie latinskoamerických rytmů, přijď si zatančit! V tomto kurzu se naučíš základy populárních tanců jako salsa, cha-cha, rumba nebo jive. Taneční styly jsou plné vášně, dynamiky a skvělého rytmu, které ti umožní vyjádřit se pohybem. V lekcích se zaměříme na techniku, správné držení těla a krokové variace, které můžeš využít na každé tanečním parketu.

Sraz je vždy u malého sálu v budově F.

Základní informace

Kód

154103

Název

Latinsko-americké tance

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Nikola Malenková

Věková skupina

13–99 let

Datum zahájení

18.09.2025

Datum ukončení

11.06.2026

Dny konání

ČT 18:30–19:30

Volná místa

Volno


1. pololetí

2 200 Kč

2. pololetí

2 200 Kč

Rok

3 900 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.