Stolní tenis 5

Baví tě stolní tenis a chceš se v něm posunout dál? Tento kroužek je pro pokročilejší hráče, kteří už mají něco odehráno a chtějí se zlepšovat. Naučíš se nové údery, vyzkoušíš různé taktiky a zapracuješ na přesnosti. Trénujeme s pomocí špičkového vybavení a stolního tenisového robota! Přidej se k nám a získej náskok!

Kroužek lze spojit s projektem Na kroužky s Ulitou!

Základní informace

Kód

153014

Název

Stolní tenis 5

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

____________ _________

Věková skupina

10–17 let

Vybavení na akci

pálka na stolní tenis, sálová obuv a sportovní oblečení

Jiná ujednání

Klub.

Datum zahájení

17.09.2025

Datum ukončení

10.06.2026

Dny konání

ST 15:25–16:55

Volná místa

Poslední 3 místa


1. pololetí

1 650 Kč

2. pololetí

1 650 Kč

Rok

2 800 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.