Badminton TJ Spoje výběr

Hraješ už badminton nějakou dobu a chceš se posunout dál? Tento kroužek je právě pro pokročilejší hráče, kteří chtějí zrychlit svou hru, naučit se nové údery a zdokonalit techniku. Vybraní hráči navíc budou mít možnost reprezentovat v badmintonové lize s turnaji každý měsíc. Přijď si zahrát na profesionální kurty a užij si sport, který trénuje rychlost, postřeh i kondici!

Základní informace

Kód

153003

Název

Badminton TJ Spoje výběr

Místo konání

Hala TJ Spoje Na Balkáně

Hlavní vedoucí

Lucie Cichrová

Věková skupina

9–15 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení, sálová obuv, badmintonová raketa

V ceně zahrnuto

badmintonové míčky

Datum zahájení

18.09.2025

Datum ukončení

11.06.2026

Dny konání

ČT 16:00–17:00

Volná místa

Volno


1. pololetí

2 100 Kč

2. pololetí

2 100 Kč

Rok

3 600 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.