Základy programování

Chceš se naučit základy programování a rozvíjet své technické a kreativní dovednosti? Připoj se k nám na kroužek Základy programování, kde se naučíš pracovat s vizuálním programovacím jazykem Scratch. Společně budeme vytvářet hry a další 2D projekty. Vyzkoušíme si také programování robotů, jako jsou Ozobot nebo Micro:bit, a budeme programovat modely postavené z LEGA. Přidej se k nám a objev kouzlo kódování!

Základní informace

Kód

152507

Název

Základy programování

Místo konání

Klinika techniků - Praha 3, Jeseniova 786

Hlavní vedoucí

Adam Škvor

Věková skupina

8–12 let

Datum zahájení

16.09.2025

Datum ukončení

09.06.2026

Dny konání

ÚT 15:00–16:00

Volná místa

Přijímáme náhradníky


1. pololetí

1 650 Kč

2. pololetí

1 650 Kč

Rok

2 800 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.