Keramika 4 - ZŠ Chmelnice

Rád/a modeluješ a tvoříš z hlíny? V kroužku keramiky si to užiješ a spoustu se toho naučíš. Ale pozor, tvoříme podle zadání - reliéfy, plastiky, dekorativní nádoby (nikoli nádobí!). Po vypálení keramiku dekorujeme patinou, glazurou, nebo engobou. Pokročilí mohou realizovat vlastní náměty. Ke každému tvůrci přistupujeme individuálně.

Základní informace

Kód

152313

Název

Keramika 4 - ZŠ Chmelnice

Místo konání

ZŠ Chmelnice, K Lučinám 18

Hlavní vedoucí

Věková skupina

9–14 let

Vybavení na akci

Pracovní oblečení

V ceně zahrnuto

materiál, výpaly

Jiná ujednání

Přednostní zápis do 5.9.2025 pro žáky ZŠ Chmelnice

Datum zahájení

01.10.2025

Datum ukončení

10.06.2026

Dny konání

ST 15:30–17:30

Volná místa

Volno


1. pololetí

2 150 Kč

2. pololetí

2 150 Kč

Rok

3 700 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.