Basketbal ZŠ Jarov 3

Máš rád basket? Přijď si ho zahrát s partou kamarádů! Naučíš se lépe driblovat, přesněji střílet na koš a taky vymýšlet chytré herní triky. Budeš si moct zahrát naplno a zábavně si procvičit pravidla. Přidej se k nám – těšíme se, až tě uvidíme na hřišti!

Sraz pro děti, které nejsou ze ZŠ Jarov je ve vestibulu školy.

Základní informace

Kód

152008

Název

Basketbal ZŠ Jarov 3

Místo konání

ZŠ Jarov, V Zahrádkách 48, Praha 3

Hlavní vedoucí

Jan Bohatý

Věková skupina

10–14 let

Vybavení na akci

sportovní obuv a sportovní oblečení

Jiná ujednání

Přednostní zápis do 5.9.2025 pro žáky ZŠ Jarov

Datum zahájení

06.10.2025

Datum ukončení

08.06.2026

Dny konání

PO 17:30–18:30

Volná místa

Volno


1. pololetí

1 100 Kč

2. pololetí

1 100 Kč

Rok

1 900 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.