Angličtina v pohybu 1

Baví tě běhat, skákat, házet míčem a zároveň bys chtěl poznat nová slovíčka? V našem kroužku Angličtina v pohybu si užiješ sportovní hry, písničky i zábavné soutěže – a při tom se naučíš anglicky. Žádné nudné sezení, ale samá akce! Přijď si s námi hrát a zjisti, jak zábavné může být učení.

Kroužek probíhá na venkovním hřišti DDM Ulita, v případě nepříznivého počasí mají děti k dispozici vnitřní prostor.

Základní informace

Kód

151705

Název

Angličtina v pohybu 1

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Markéta Tučková

Věková skupina

4–6 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení a obuv

Datum zahájení

15.09.2025

Datum ukončení

08.06.2026

Dny konání

PO 13:45–14:45

Volná místa

Poslední 4 místa


1. pololetí

1 500 Kč

2. pololetí

1 500 Kč

Rok

2 600 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.