Sportovní přípravka 2

Chceš být rychlejší, silnější a šikovnější? Přidej se do kroužku pro malé sportovce, kde si hravou formou osvojíš správné pohybové návyky. Čekají tě atletická cvičení, míčové hry, gymnastika i soutěže, které tě budou bavit. Zlepšíš si koordinaci, vytrvalost i sílu – a hlavně si to společně užijeme!

Základní informace

Kód

151012

Název

Sportovní přípravka 2

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Zuzana Vencová

Věková skupina

3–5 let

Vybavení na akci

sportovní oblečení a obuv

Jiná ujednání

Přednostní přihlášení pro stávající účastníky do 19.5.

Datum zahájení

16.09.2025

Datum ukončení

09.06.2026

Dny konání

ÚT 13:30–14:30

Volná místa

Obsazeno


1. pololetí

1 100 Kč

2. pololetí

1 100 Kč

Rok

1 900 Kč


Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.