Parkourová přípravka 1

Rád běháš, skáčeš nebo lezeš do výšek? Přijď si užít aktivní pohyb na zahradě a na hřišti v Ulitě a nauč se bezpečně překonávat překážky! Kroužek se koná venku za každého počasí.

V zimním období listopad - březen bude kroužek zkrácen na 45 minut.

Kroužek lze spojit s projektem Na kroužky s Ulitou!

Základní informace

Kód

151008

Název

Parkourová přípravka 1

Místo konání

DDM Praha 3 - objekt Ulity Na Balkáně 17a

Hlavní vedoucí

Michaela Srpová

Věková skupina

4–6 let

Vybavení na akci

Venkovní oblečení, sportovní obuv

Jiná ujednání

Klub, pouze školáci.

Datum zahájení

16.09.2025

Datum ukončení

09.06.2026

Dny konání

ÚT 17:00–18:00

Volná místa

Přijímáme náhradníky


1. pololetí

1 100 Kč

2. pololetí

1 100 Kč

Rok

1 900 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.